Evet dijital ürünlerde iade olmaz fakat bunu suiistimal edip hiçbir tecrübe sahibi olunmayan konularda, aylarca yıllarca test edilmemiş şeyleri satıyorlar insanlara. Forumda alaylı olmayı bırakın dün bir şey öğrenip bugun satanlarla dolu ortalık. %80 başarı oranı dediğiniz için ve dijital ürün olduğu için sizde bu durumu suiistimal ediyorsunuz aslında. %20 başaramama şansı bırakıyorsun bu sence ne kadar adil bir durum. Eğer oran veriyorsan olmama durumunda %80lik parasını iade et o zaman ? cünkü %80lik garanti veriyorsun aslında. Böyle yapmaktansa işi al kendin yap, eğer başarırsan ücretini talep edersin bu daha mantıklı. Yani insanlar bir şey yapsın diye bekleme, insanlara sen hizmeti ver. Verdim bilgiyi geri çekildim öncelikle kendinizi biraz sorgulayın ki, karşı tarafa zaten laf etmeye hakkınız yok cünkü onlar müşteri.