ClassWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet dijital ürünlerde iade olmaz fakat bunu suiistimal edip hiçbir tecrübe sahibi olunmayan konularda, aylarca yıllarca test edilmemiş şeyleri satıyorlar insanlara. Forumda alaylı olmayı bırakın dün bir şey öğrenip bugun satanlarla dolu ortalık. %80 başarı oranı dediğiniz için ve dijital ürün olduğu için sizde bu durumu suiistimal ediyorsunuz aslında. %20 başaramama şansı bırakıyorsun bu sence ne kadar adil bir durum. Eğer oran veriyorsan olmama durumunda %80lik parasını iade et o zaman ? cünkü %80lik garanti veriyorsun aslında. Böyle yapmaktansa işi al kendin yap, eğer başarırsan ücretini talep edersin bu daha mantıklı. Yani insanlar bir şey yapsın diye bekleme, insanlara sen hizmeti ver. Verdim bilgiyi geri çekildim öncelikle kendinizi biraz sorgulayın ki, karşı tarafa zaten laf etmeye hakkınız yok cünkü onlar müşteri.
Hocam katıldığım noktalarınız olduğu gibi katılmadığım noktalar da var, öncelikle "müşteridir, ne yapsa yeridir" tarzda bir söyleminiz var. Yanlış anladıysam affola. Lakin bu platformda sadece alıcılar mağdur olmuyor. Alıcılar tarafından mağdur edilen satıcılar da var, hatta şunu söylemek isterim ki bu düşünceyle hareket ettiğimiz için satıcılar birşey satınca tereddütte kalarak satıyor, "yarın öbür gün vermiş olduğum bilgiler değerlendirilmezse hakkımda şikayet paylaşımı yapılırsa ne yapacağım" diye düşünüp duruyor. %80'lik kısma gelecek olursak ben garanti oranını en başında söylerim, almak isteyen %20'nin riskini alarak siparişini verir. En başından açıklamada tüm detaylar yazılmışsa müşteri bunun altına imzasını atıp siparişini oluşturuyor, bu işler böyle yürüyor. Burda son 1 aydır aktif olarak dolaşıyorum yeniyim henüz, illa belki cahilliğimde olur lakin bu konuda kötü örnek gösterilecek bir sitemde bulunmadım. Ben eminim ki e-book satan bir kişiye aynı soruyu sorarsam çok daha sert bir tepkiye maruz kalırım, çünkü adam haklı. "Adam ben sana yapmıyorum, öğretiyorum sen yap" diyor, Ne yani söylenenleri müşteri yapamazsa satıcı ücreti iade mi edecek? yok hocam katıldığım noktalara saygım sonsuz, ancak bu durumda kesinlikle katılmıyorum, yine de görüşünüzü belirttiğiniz için minnettarım.

Saygılar.