• 19-08-2025, 13:41:19
    #10
    filsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aştinin içinde tüp geçite girin, geçitin ortasında merdivenler var. Büfenin önünden Gölbaşı minübüsü geçiyor. Hem gidiş hem dönüş için.
    Saat gece 3 gibi orada olacağım hocam, minibüsler çalışmaz sanırım maalesef
  • 19-08-2025, 13:42:26
    #11
    Leviossa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gece çalışıyor mu hocam peki, çünkü ben saat gece 3 gibi falan orada olacağım
    Sürekli çalışıyor hocam. Ben ulaşım için onu kullanmıştım. Otelde kalmıştım her yere martı tagla gitmiştim.
  • 19-08-2025, 13:43:45
    #12
    mucahitakin0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sürekli çalışıyor hocam. Ben ulaşım için onu kullanmıştım. Otelde kalmıştım her yere martı tagla gitmiştim.
    Çok teÅŸekkürler hocam ☺️