filsoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ankara da martı tag var mı ?
11
●300
- 19-08-2025, 13:42:26Sürekli çalışıyor hocam. Ben ulaşım için onu kullanmıştım. Otelde kalmıştım her yere martı tagla gitmiştim.Leviossa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2025, 13:43:45Çok teÅŸekkürler hocam ☺️mucahitakin0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle