filsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aştinin içinde tüp geçite girin, geçitin ortasında merdivenler var. Büfenin önünden Gölbaşı minübüsü geçiyor. Hem gidiş hem dönüş için.
Saat gece 3 gibi orada olacağım hocam, minibüsler çalışmaz sanırım maalesef