Leviossa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gece çalışıyor mu hocam peki, çünkü ben saat gece 3 gibi falan orada olacağım
Sürekli çalışıyor hocam. Ben ulaşım için onu kullanmıştım. Otelde kalmıştım her yere martı tagla gitmiştim.