
Ankara da martı tag var mı ?
11
●300
- 19-08-2025, 13:31:22Merhabalar, 2 gün sonra polis meslek yüksekokulu mülakatım için ankaraya gideceğim, ankara otogarindan golbasina gitmem gerekiyor. Taksiye binmektense martıya kullanmayı düşünüyorum fakat yok sanırım veyahut ilk defa kullanıyorum diye ben halledemedim uygulamada fiyat vs çıkmadı bu şekilde kaldı

- 19-08-2025, 13:34:53Beklediğimden ucuzmuş aslında daha çok olur diye düşünüyordum benEmirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2025, 13:35:35taksi ile gidecekseniz binmeden önce sorun ne kadar tutar diyeLeviossa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2025, 13:36:15Evet hocam öyle yapacağım muhtemelen ne olur ne olmazEmirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2025, 13:38:21Var hocam geçen sene bende araştırmıştım. Ama arkadaşım götürmüştü sağ olsun.
- 19-08-2025, 13:39:29Gece çalışıyor mu hocam peki, çünkü ben saat gece 3 gibi falan orada olacağımmucahitakin0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle