• 19-08-2025, 13:31:22
    #1
    Merhabalar, 2 gün sonra polis meslek yüksekokulu mülakatım için ankaraya gideceğim, ankara otogarindan golbasina gitmem gerekiyor. Taksiye binmektense martıya kullanmayı düşünüyorum fakat yok sanırım veyahut ilk defa kullanıyorum diye ben halledemedim uygulamada fiyat vs çıkmadı bu şekilde kaldı

  • 19-08-2025, 13:32:30
    #2
    Var hocam oradada yapılıyor
  • 19-08-2025, 13:33:50
    #3
    var hocam otogar gölbaşı 800 civarı sanırım taksi ile
  • 19-08-2025, 13:34:53
    #4
    Emirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    var hocam otogar gölbaşı 800 civarı sanırım taksi ile
    Beklediğimden ucuzmuş aslında daha çok olur diye düşünüyordum ben
  • 19-08-2025, 13:35:35
    #5
    Leviossa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beklediğimden ucuzmuş aslında daha çok olur diye düşünüyordum ben
    taksi ile gidecekseniz binmeden önce sorun ne kadar tutar diye
  • 19-08-2025, 13:36:15
    #6
    Emirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    taksi ile gidecekseniz binmeden önce sorun ne kadar tutar diye
    Evet hocam öyle yapacağım muhtemelen ne olur ne olmaz
  • 19-08-2025, 13:38:21
    #7
    Var hocam geçen sene bende araştırmıştım. Ama arkadaşım götürmüştü sağ olsun.
  • 19-08-2025, 13:39:29
    #8
    mucahitakin0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var hocam geçen sene bende araştırmıştım. Ama arkadaşım götürmüştü sağ olsun.
    Gece çalışıyor mu hocam peki, çünkü ben saat gece 3 gibi falan orada olacağım
  • 19-08-2025, 13:40:05
    #9
    Aştinin içinde tüp geçite girin, geçitin ortasında merdivenler var. Büfenin önünden Gölbaşı minübüsü geçiyor. Hem gidiş hem dönüş için.