• 14-08-2025, 01:40:59
    #1
    Birden aklıma geldi, acaba R10 kullananlar hangi marka sigara içiyor? Benim tahminim Parliament.
  • 14-08-2025, 01:43:12
    #2
    Parliament reserve
  • 14-08-2025, 01:43:25
    #3
    No no no no R10’un yoktur bence kötü alışkanlıkları

    TanerYumukk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birden aklıma geldi, acaba R10 kullananlar hangi marka sigara içiyor? Benim tahminim Parliament.
    • TanerYumukk
    TanerYumukk bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-08-2025, 01:43:26
    #4
    winston 🙃 en yakın zamanda bu laneti komple bırakacağım umarım
  • 14-08-2025, 01:43:55
    #5
    marlboro touch blue
  • 14-08-2025, 01:45:53
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    No no no no R10’un yoktur bence kötü alışkanlıkları
    Bence R10’da herkes dertli ve stresli, sigara kullanmayanların ise az olduğunu düşünüyorum. 😄
  • 14-08-2025, 01:47:07
    #7
    Marlboro Edge
  • 14-08-2025, 01:48:05
    #8
    zeybeek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    winston 🙃 en yakın zamanda bu laneti komple bırakacağım umarım
    Sigarayı bırakacağım diye elektronik sigaraya başlamayın hocam, dikkat edin. Size sağlık diliyorum.
  • 14-08-2025, 01:49:57
    #9
    eyupyx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Marlboro Edge
    Çoğu kişi Marlboro Edge’in değerini bilmez hocam, benim için ise yeri çok ayrıdır.