R10 hangi marka sigara içiyor?
53
●1.878
- 14-08-2025, 01:40:59Birden aklıma geldi, acaba R10 kullananlar hangi marka sigara içiyor? Benim tahminim Parliament.
- 14-08-2025, 01:43:25No no no no
R10un yoktur bence kötü alışkanlıkları 
TanerYumukk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTanerYumukk bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 14-08-2025, 01:45:53Bence R10da herkes dertli ve stresli, sigara kullanmayanların ise az olduğunu düşünüyorum. 😄Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2025, 01:48:05Sigarayı bırakacağım diye elektronik sigaraya başlamayın hocam, dikkat edin. Size sağlık diliyorum.zeybeek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2025, 01:49:57Çoğu kişi Marlboro Edgein değerini bilmez hocam, benim için ise yeri çok ayrıdır.eyupyx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10un yoktur bence kötü alışkanlıkları