No no no no R10’un yoktur bence kötü alışkanlıkları

TanerYumukk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birden aklıma geldi, acaba R10 kullananlar hangi marka sigara içiyor? Benim tahminim Parliament.