Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
No no no no R10’un yoktur bence kötü alışkanlıkları
Bence R10’da herkes dertli ve stresli, sigara kullanmayanların ise az olduğunu düşünüyorum. 😄