• 14-08-2025, 02:31:29
    #20
    Sadece WINSTON BLUE icerim. Gece 4 de kalkar petrole giderim gerekirse. Seviyorum meleti. Birakmayi felan da düşünmüyorum.
  • 14-08-2025, 02:36:23
    #21
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece WINSTON BLUE icerim. Gece 4 de kalkar petrole giderim gerekirse. Seviyorum meleti. Birakmayi felan da düşünmüyorum.
    Aynı ben hocam petrole gidip gece 3 te sigara almanın keyfi bir başka oluyor
  • 14-08-2025, 02:37:38
    #22
    TanerYumukk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı ben hocam petrole gidip gece 3 te sigara almanın keyfi bir başka oluyor
    Susuzluktan çatlarım. Kalkip mutfaga gitmeye üşenirim. Ama sigarasız uyuyamam. Aeabam yoktu bi dönem. Kar yagarken 40 dk yürüdüğümü bilirim petrole gece vakti. O cok baska birsey )))
  • 14-08-2025, 02:45:41
    #23
    Bu hayatta iki şey sağlığa zararlıdır. Birincisi sigara ikincisi Fenerbahçe. Şanslıysanız birincisini bırakabilirsiniz. Diğeri bırakılmıyor çünkü : )
  • 14-08-2025, 02:49:21
    #24
    Camel Brown
  • 14-08-2025, 03:02:11
    #25
    4 sene önce sigarayı bıraktıgımda marlboro edge 19 liraydı galiba
  • 14-08-2025, 04:09:15
    #26
    İt öldüren Winston Blue 😂
  • 14-08-2025, 06:22:48
    #27
    Parlement 🚬