R10 hangi marka sigara içiyor?
53
●1.878
- 14-08-2025, 02:30:44
- 14-08-2025, 02:31:29Sadece WINSTON BLUE icerim. Gece 4 de kalkar petrole giderim gerekirse. Seviyorum meleti. Birakmayi felan da düşünmüyorum.
- 14-08-2025, 02:36:23Aynı ben hocam petrole gidip gece 3 te sigara almanın keyfi bir başka oluyorerkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2025, 02:37:38Susuzluktan çatlarım. Kalkip mutfaga gitmeye üşenirim. Ama sigarasız uyuyamam. Aeabam yoktu bi dönem. Kar yagarken 40 dk yürüdüğümü bilirim petrole gece vakti. O cok baska birseyTanerYumukk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)))
)))