Konu
R10 hangi marka sigara içiyor?
14-08-2025, 02:36:23
#21
TanerYumukk
erkancan_87 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sadece WINSTON BLUE icerim. Gece 4 de kalkar petrole giderim gerekirse. Seviyorum meleti. Birakmayi felan da düşünmüyorum.
Aynı ben hocam petrole gidip gece 3 te sigara almanın keyfi bir başka oluyor