erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece WINSTON BLUE icerim. Gece 4 de kalkar petrole giderim gerekirse. Seviyorum meleti. Birakmayi felan da düşünmüyorum.
Aynı ben hocam petrole gidip gece 3 te sigara almanın keyfi bir başka oluyor