selamlar herkese. lütfen konuyu farklı yere çekmeyin.
Ben çok fazla kola içiyorum ama malum sebepten dolayı coca cola tüketmek istemiyorum.
bir kaç tane denedim ama tatları iğrenç. hele crown ve le cola, içilmeyecek kadar kötü ne yazık ki. coca colaya tat olarak en benzeyen ne var? pepsi harici
Coca-cola'ya en iyi alternatif?
49
●1.570
- 02-08-2025, 00:27:08Başka marke yokki bide cola turka ve meysu var.berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2025, 00:28:09sanırım onun kolasını değil de fantasını denemiştim. onu da beğenmedim diye hatırlıyorum, bu sebeple kolasını içmemiş olabilirimreball adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2025, 00:42:30hocam sizinki bayağı çokmuş. azaltın o ne öyleadarsukru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2025, 00:43:06Perşembe şikayet kaydı açtım.
Müşteri hizmetlerine satın aldığım kolayı almaya gelecekler bakalım daha ses seda yok pazartesi gene arayacağım.
Tadı uzun zamandır iğrenç ama son aldığım glikozlu şu resmen
Birde orijinal tat yazıyor üzerinde.
Sizde şikayet edin çeki düzen versinler kendilerine iyice iğrenç hal almaya başladı lezzeti