• 02-08-2025, 00:25:23
    #1
    selamlar herkese. lütfen konuyu farklı yere çekmeyin.
    Ben çok fazla kola içiyorum ama malum sebepten dolayı coca cola tüketmek istemiyorum.
    bir kaç tane denedim ama tatları iğrenç. hele crown ve le cola, içilmeyecek kadar kötü ne yazık ki. coca colaya tat olarak en benzeyen ne var? pepsi harici
  • 02-08-2025, 00:26:57
    #2
    Sarıyer Kola denediniz mi hocam
  • 02-08-2025, 00:27:08
    #3
    berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selamlar herkese. lütfen konuyu farklı yere çekmeyin.
    Ben çok fazla kola içiyorum ama malum sebepten dolayı coca cola tüketmek istemiyorum.
    bir kaç tane denedim ama tatları iğrenç. hele crown ve le cola, içilmeyecek kadar kötü ne yazık ki. coca colaya tat olarak en benzeyen ne var? pepsi harici
    Başka marke yokki bide cola turka ve meysu var.
  • 02-08-2025, 00:28:09
    #4
    reball adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sarıyer Kola denediniz mi hocam
    sanırım onun kolasını değil de fantasını denemiştim. onu da beğenmedim diye hatırlıyorum, bu sebeple kolasını içmemiş olabilirim
  • 02-08-2025, 00:32:02
    #5
    o zıkkımı coco cola’dan iyi yapan yok hocam
  • 02-08-2025, 00:32:59
    #6
    Coca cola alternatifi yok hocam Lahmacun yerken yanında hicbirşey o hissi vermiyor Aç bi coca cola la la la demiş şair
  • 02-08-2025, 00:41:06
    #7
    Ben de çok içerim her gün 2 tane 2,5 litre alıyorum. Maalesef benzeri yok, çok denedim olmadı. Ama ben tam tersine Pepsi içerim, Coca Cola şekerli geliyor bana.
  • 02-08-2025, 00:42:30
    #8
    adarsukru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de çok içerim her gün 2 tane 2,5 litre alıyorum. Maalesef benzeri yok, çok denedim olmadı. Ama ben tam tersine Pepsi içerim, Coca Cola şekerli geliyor bana.
    hocam sizinki bayağı çokmuş. azaltın o ne öyle
  • 02-08-2025, 00:43:06
    #9
    Perşembe şikayet kaydı açtım.
    Müşteri hizmetlerine satın aldığım kolayı almaya gelecekler bakalım daha ses seda yok pazartesi gene arayacağım.
    Tadı uzun zamandır iğrenç ama son aldığım glikozlu şu resmen
    Birde orijinal tat yazıyor üzerinde.

    Sizde şikayet edin çeki düzen versinler kendilerine iyice iğrenç hal almaya başladı lezzeti