Perşembe şikayet kaydı açtım.
Müşteri hizmetlerine satın aldığım kolayı almaya gelecekler bakalım daha ses seda yok pazartesi gene arayacağım.
Tadı uzun zamandır iğrenç ama son aldığım glikozlu şu resmen
Birde orijinal tat yazıyor üzerinde.
Sizde şikayet edin çeki düzen versinler kendilerine iyice iğrenç hal almaya başladı lezzeti