reball adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sarıyer Kola denediniz mi hocam
sanırım onun kolasını değil de fantasını denemiştim. onu da beğenmedim diye hatırlıyorum, bu sebeple kolasını içmemiş olabilirim