selamlar herkese. lütfen konuyu farklı yere çekmeyin.
Ben çok fazla kola içiyorum ama malum sebepten dolayı coca cola tüketmek istemiyorum.
bir kaç tane denedim ama tatları iğrenç. hele crown ve le cola, içilmeyecek kadar kötü ne yazık ki. coca colaya tat olarak en benzeyen ne var? pepsi harici
Başka marke yokki bide cola turka ve meysu var.