Motor Kazası Yaptım | R10+
77
●2.574
- 27-07-2025, 18:33:47Allah beterinden korusun inş, verilmiş ve vermen gereken sadakan varmış hocam.
Motoruna koruma demiri taktırmayı düşünebilirsin, çünkü bu kazada motorun koruma demirinde kızaklar ve hiç hasar almayabilirdi muhtemelen sadece koruma demirleri aşınırdı.
Diğer soruna cevap olarak muhtemelen bir sonuç alamayabilirsin ancak şansını kesinlikle denemelisin. 1.5 karış oyuk yapıyorsan oraya tabela koymalısın, he o kazadan sonrada... neyse anlamışsındır ne yazacağımı. - 27-07-2025, 20:14:52Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.geçmş olsun hocam. insanlar kolay kazanmıyor onu da geçtim bir candan önemli ne olabilir. en basit bir ihmal can kaybıyla sonuçlanabiliyor. şikayet mevzusuna gelecek olursak zor ama peşini bırakmayın. umarım sonuç alırsınız
- 27-07-2025, 21:45:13Clipton adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBrenline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleYazilimapp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleEmka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleRocksoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülemustafams adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleezaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntületryxdd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleOsmanAkcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülecaliente adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleGeçmiş olsun dileklerini ileten herkese çok teşekkür ederim, iyi ki varsınız. Kazayı yaptıktan sonra hastaneye ve eve geçene kadar her yerim bu kadar sızlamıyordu sızılar yeni başladı. Artı olarak gözümü ne zaman kırpsam o sahne geliyor aklıma.Jonezz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim hocam, ben buradan geçmeyeli aylar olmuştur belki. Yokuş çıktığımız bir yol var ya, orada dubalar hep sağ şeritte düşmüşlerdi. Rüzgardan savruluyorlardı hatta. Orada aslında bir şey olacağını farketmeliydim :/ tekrar teşekkür ederim.recepasann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim hocam, bu arada yeni görevinizde başarılar dilerim çok yakışmış size. Ben de size ciğerden bir teşekkür ediyorum tekrardan. Ben hâlâ o alana gidemedim pek yakın olmadığı için, muhtemelen ben gidene kadar önlem almış olurlar.serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok haklısınız hocam, umarım orada düşüp yolu çizdiğim için ceza yememDoraOtomotiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yorumunuz için ve iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim.
Teşekkür ederim hocam. Bulunacağım, umarım başka motorcu arkadaşlarım da kaza yapmaz orada.JTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim hocam, haklısınız verilmiş sadakamız varmış. Aslında benden önceki sahibi koruma demiri taktırmıştı ama ben yakışmıyor diye çıkartmıştım ne salakmışım.AKDAG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şansımı deneyeceğim hocam, haklısınız
Teşekkür ederim hocam, ekipman olarak sadece eldivenlerim ve kaskım vardı. Üstümde de tshirt üzerine sweatshirt giymiştim. Ya ekipmanları çoğaltacağım ya motoru bırakacağım.mrkakaro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim hocam, haklısınız peşini bırakmayacağım inşallah.Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yorumunuz için ve iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim.