Motor Kazası Yaptım | R10+
77
●2.574
- 27-07-2025, 13:02:09Geçmiş olsun. Bir motor sürücüsü olarak söylüyorum gerçekten Motor sürmek şeytanla dans etmek gibi. Yakın bi arkadaşım da ölümle sonuçlanabilecek bi kazayı ucuz atlattı dün, 130 ile gittiği yolda arabanın birisi kasıtlı olarak sıkıştırıp vurarak bariyerlere çarpmasına sebep olmuş (videosu var) allahtan arkadaşım hiç düşmeden motoru toplayıp devam edebilmiş ama yani faciayla da sonuçlanabilirdi. Herkes çok dikkatli olsun konu motor olunca sizin iyi sürücü olmanız yeterli olmuyor maalesef.
- 27-07-2025, 13:11:17saydogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMesut78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleFeri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülebahadrpolt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÇok teşekkür ederim herkeseEKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah razı olsun hocam, varlığınız yeterliUtkuTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim hocam, dediğiniz gibi bir daha zorunlu olmadıkça asla çıkmam gece. Tekrar sürüklenmek istemiyorum, daha beteri de olabilir gerçi.BianAjans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim hocam, haklısınız ne kadar iyi sürersek sürelim maalesef her şey bizle bitmiyorMuratcan Safyürek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2025, 13:29:07Hocam öncelikle geçmiş olsun, uzun süredir o çalışma devam ediyor ve ara ara tabelalar ve dubalar ile belirtiyorlardı. Sizin kaza yaptığınız yere gelmeden önceki virajda da dün gece dubalar vardı kazılan kanallardan uzak tutmak için. Bir avukata danışmak lazım yolun videosunu da çekin kanıt olarak kalsın.