• 27-07-2025, 13:01:25
    #28
    Platin üye
    Geçmiş olsun. Zorunlu olmadıkça gece sürmeyin. Yol görünmez, ışık yok, her türlü yabani hayvan yola atlar, yolda bir cisim olsa son ana kadar görünmez.
  • 27-07-2025, 13:02:09
    #29
    GOOGLE & YOUTUBE ❤️
    Geçmiş olsun. Bir motor sürücüsü olarak söylüyorum gerçekten Motor sürmek şeytanla dans etmek gibi. Yakın bi arkadaşım da ölümle sonuçlanabilecek bi kazayı ucuz atlattı dün, 130 ile gittiği yolda arabanın birisi kasıtlı olarak sıkıştırıp vurarak bariyerlere çarpmasına sebep olmuş (videosu var) allahtan arkadaşım hiç düşmeden motoru toplayıp devam edebilmiş ama yani faciayla da sonuçlanabilirdi. Herkes çok dikkatli olsun konu motor olunca sizin iyi sürücü olmanız yeterli olmuyor maalesef.
  • 27-07-2025, 13:03:20
    #30
    Moderatör
    Çok geçmiş olsun
  • 27-07-2025, 13:04:42
    #31
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Çok geçmiş olsun hocam
  • 27-07-2025, 13:08:24
    #32
    🔎 WhoisTR.net
    Geçmiş olsun, acil şifalar dilerim.
  • 27-07-2025, 13:11:17
    #33
    saydogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam Allah beterinden saklasın.
    Mesut78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam, Allah beterinden korusun
    Feri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun, acil şifalar dilerim.
    bahadrpolt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun
    EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam
    Çok teşekkür ederim herkese

    UtkuTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun yapabileceğimiz birşey olursa lütfen yazın
    Allah razı olsun hocam, varlığınız yeterli

    BianAjans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun. Zorunlu olmadıkça gece sürmeyin. Yol görünmez, ışık yok, her türlü yabani hayvan yola atlar, yolda bir cisim olsa son ana kadar görünmez.
    Teşekkür ederim hocam, dediğiniz gibi bir daha zorunlu olmadıkça asla çıkmam gece. Tekrar sürüklenmek istemiyorum, daha beteri de olabilir gerçi.
    Muratcan Safyürek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun. Bir motor sürücüsü olarak söylüyorum gerçekten Motor sürmek şeytanla dans etmek gibi. Yakın bi arkadaşım da ölümle sonuçlanabilecek bi kazayı ucuz atlattı dün, 130 ile gittiği yolda arabanın birisi kasıtlı olarak sıkıştırıp vurarak bariyerlere çarpmasına sebep olmuş (videosu var) allahtan arkadaşım hiç düşmeden motoru toplayıp devam edebilmiş ama yani faciayla da sonuçlanabilirdi. Herkes çok dikkatli olsun konu motor olunca sizin iyi sürücü olmanız yeterli olmuyor maalesef.
    Çok teşekkür ederim hocam, haklısınız ne kadar iyi sürersek sürelim maalesef her şey bizle bitmiyor
  • 27-07-2025, 13:12:09
    #34
    G⭐L⭐T⭐S⭐R⭐Y
    Çok geçmiş olsun hocam
  • 27-07-2025, 13:17:28
    #35
    Grafik Tasarımcı
    Geçmiş olsun Allah şifalar versin
  • 27-07-2025, 13:29:07
    #36
    Hocam öncelikle geçmiş olsun, uzun süredir o çalışma devam ediyor ve ara ara tabelalar ve dubalar ile belirtiyorlardı. Sizin kaza yaptığınız yere gelmeden önceki virajda da dün gece dubalar vardı kazılan kanallardan uzak tutmak için. Bir avukata danışmak lazım yolun videosunu da çekin kanıt olarak kalsın.