Geçmiş olsun. Bir motor sürücüsü olarak söylüyorum gerçekten Motor sürmek şeytanla dans etmek gibi. Yakın bi arkadaşım da ölümle sonuçlanabilecek bi kazayı ucuz atlattı dün, 130 ile gittiği yolda arabanın birisi kasıtlı olarak sıkıştırıp vurarak bariyerlere çarpmasına sebep olmuş (videosu var) allahtan arkadaşım hiç düşmeden motoru toplayıp devam edebilmiş ama yani faciayla da sonuçlanabilirdi. Herkes çok dikkatli olsun konu motor olunca sizin iyi sürücü olmanız yeterli olmuyor maalesef.