Allah beterinden korusun inş, verilmiş ve vermen gereken sadakan varmış hocam.

Motoruna koruma demiri taktırmayı düşünebilirsin, çünkü bu kazada motorun koruma demirinde kızaklar ve hiç hasar almayabilirdi muhtemelen sadece koruma demirleri aşınırdı.

Diğer soruna cevap olarak muhtemelen bir sonuç alamayabilirsin ancak şansını kesinlikle denemelisin. 1.5 karış oyuk yapıyorsan oraya tabela koymalısın, he o kazadan sonrada... neyse anlamışsındır ne yazacağımı.