Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
geçmş olsun hocam. insanlar kolay kazanmıyor onu da geçtim bir candan önemli ne olabilir. en basit bir ihmal can kaybıyla sonuçlanabiliyor. şikayet mevzusuna gelecek olursak zor ama peşini bırakmayın. umarım sonuç alırsınız