Bas programı İ harfi okumaması hakkında R10+ - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bas programı İ harfi okumaması hakkında R10+
6
●
172
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bas programı İ harfi okumaması hakkında R10+
27-07-2025, 03:40:01
#1
Abdullah07
Txtden yazdırsam da normal yazsam da bas programında bu alanda i harfini okumuyor dolayısıyla yazmıyor
Sadece i harfini okuması gerekiyor ancak sorun var .
Bilgisi olan var mı teşekkürler.
27-07-2025, 03:53:28
#2
bicerdover
Seo Hizmetleri
hocam klavye de ı harfine bas belki i olarak algılar bazi programlar oyle.
27-07-2025, 04:46:02
#3
Abdullah07
bicerdover adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam klavye de ı harfine bas belki i olarak algılar bazi programlar oyle.
malesef.I yazınca ı diye okuyor i yazınca i yi hiç yazmıyor
27-07-2025, 08:25:25
#4
mistarin
Üyeliği durduruldu
tarayıcı dili useragent nedir ona baktınız mı
27-07-2025, 20:24:00
#5
Abdullah07
mistarin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tarayıcı dili useragent nedir ona baktınız mı
Fingerprint kullanıyorum.
27-07-2025, 21:30:54
#6
mistarin
Üyeliği durduruldu
Abdullah07 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Fingerprint kullanıyorum.
User agent ve tarayıcı dilinin ne oldugunu bildigine emin misin
28-07-2025, 01:43:56
#7
Abdullah07
mistarin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
User agent ve tarayıcı dilinin ne oldugunu bildigine emin misin
Evet değişiyor .Dil tr de denendi .Fingersiz listeden useragentler ekledim dil tr yaptım değişmedi.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler