• 27-07-2025, 03:40:01
    #1



    Txtden yazdırsam da normal yazsam da bas programında bu alanda i harfini okumuyor dolayısıyla yazmıyor
    Sadece i harfini okuması gerekiyor ancak sorun var .
    Bilgisi olan var mı teşekkürler.
  • 27-07-2025, 03:53:28
    #2
    Seo Hizmetleri
    hocam klavye de ı harfine bas belki i olarak algılar bazi programlar oyle.
  • 27-07-2025, 04:46:02
    #3
    bicerdover adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam klavye de ı harfine bas belki i olarak algılar bazi programlar oyle.

    malesef.I yazınca ı diye okuyor i yazınca i yi hiç yazmıyor
  • 27-07-2025, 08:25:25
    #4
    Üyeliği durduruldu
    tarayıcı dili useragent nedir ona baktınız mı
  • 27-07-2025, 20:24:00
    #5
    mistarin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tarayıcı dili useragent nedir ona baktınız mı
    Fingerprint kullanıyorum.
  • 27-07-2025, 21:30:54
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fingerprint kullanıyorum.
    User agent ve tarayıcı dilinin ne oldugunu bildigine emin misin
  • 28-07-2025, 01:43:56
    #7
    mistarin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    User agent ve tarayıcı dilinin ne oldugunu bildigine emin misin
    Evet değişiyor .Dil tr de denendi .Fingersiz listeden useragentler ekledim dil tr yaptım değişmedi.