Konu
Bas programı İ harfi okumaması hakkında R10+
27-07-2025, 20:24:00
#5
Abdullah07
mistarin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tarayıcı dili useragent nedir ona baktınız mı
Fingerprint kullanıyorum.