Konu
Bas programı İ harfi okumaması hakkında R10+
27-07-2025, 04:46:02
#3
Abdullah07
bicerdover adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam klavye de ı harfine bas belki i olarak algılar bazi programlar oyle.
malesef.I yazınca ı diye okuyor i yazınca i yi hiç yazmıyor