Konu
Bas programı İ harfi okumaması hakkında R10+
27-07-2025, 03:40:01
#1
Abdullah07
Txtden yazdırsam da normal yazsam da bas programında bu alanda i harfini okumuyor dolayısıyla yazmıyor
Sadece i harfini okuması gerekiyor ancak sorun var .
Bilgisi olan var mı teşekkürler.