• 27-07-2025, 00:34:51
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Volkanabriyok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para.
    Para var ama huzurlu değilsin o nasil olacak hocam?
  • 27-07-2025, 00:35:24
    #20
    Kurumsal PLUS
    Propanda11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocâm bulan mevlasinida bulur belasinida bu de öyle düşün 😅
    Söylediklerin boş laflar... Bu dünyada parasız hiçbir şey olmuyor... Para mı huzur mu artık bayat sorular... Sen yine de bildiğin gibi düşünmeye devam edebilrisin tabi
  • 27-07-2025, 00:37:16
    #21
    Propanda11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence öyle düşünme hocam 🙂
    Parasız huzur ben çok nadir gördüm oda büyük kesim yaşlı ve emekli olanlar + sağlığı olanlar aksi taktirde çoğu şey paraya bağlandığı için huzur parasız olmaz diye düşünüyorum
  • 27-07-2025, 00:49:10
    #22
    Propanda11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para var ama huzurlu değilsin o nasil olacak hocam?
    Sefalet içinde yaşayıp huzurlu olmaktansa, lüks aracımda ağlamayı tercih ederim
    Ayrıca bu şekilde sorunca birini seçince diğerinin olması imkansızmış gibi algı oluyor ama para olmadan huzurlu olmayı hayal bile edemeyiz çocuğu hasta olan birisi tedavi ücretine sahip olmadan huzurlu olamaz mesela. Yada daha basit bi örnek bu sıcak havada asgari ücretin bu tık üzerine günde 12 saat çalışan adam huzurluyum diyorsa ya hayattan beklentisi yok denecek kadar azdır yada huzurun ne olduğunu bilmiyordur. Peki ben size bir soru sorayım yazın sıcakta, kışın soğukta çalışmak zorunda olan birisi nasıl huzurlu olabilir gerçekçi cevap istiyorum ama.
  • 27-07-2025, 00:50:52
    #23
    Ne para ne huzur sadece sağlık.
  • 27-07-2025, 02:39:17
    #24
    iş yaptık karşılıklı trade ve yorum yapacağımızı anlaştık ben yaptım ama siz yapmadınız şuan huzursuz ve parasızım ama sizde karşılık verirseniz biraz huzurlu olabilirim belki : ) bu arada şaka amaçlı yazdım yanlış anlamayın
  • 27-07-2025, 02:44:40
    #25
    Üyeliği durduruldu
    cinlerinalemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iş yaptık karşılıklı trade ve yorum yapacağımızı anlaştık ben yaptım ama siz yapmadınız şuan huzursuz ve parasızım ama sizde karşılık verirseniz biraz huzurlu olabilirim belki : ) bu arada şaka amaçlı yazdım yanlış anlamayın
    Vericem trade hocâm kusura bakma cansın 🙂 telefon bozuk biraz sorun yaşadım unutmuşum kusura kalma 🙏
  • 27-07-2025, 02:46:42
    #26
    Propanda11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vericem trade hocâm kusura bakma cansın 🙂 telefon bozuk biraz sorun yaşadım unutmuşum kusura kalma 🙏
    Hayır sorun değil yapmasanızda olur dediğim gibi şaka amaçlı yazmıştım : )
  • 27-07-2025, 14:25:45
    #27
    İkisinin birleşimi gelişmiş avrupa ülkeleri oluyor sanırım. Yeterli düzeyde para ve huzur. Çünkü orada devlet var muhattap var. Bizim üstümüzde karabulutlar var hergün bir olay bu ülkede 10m dolarım da olsa mutlu, huzurlu olamazdım sanırım.


    Propanda11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle düşün hocam param var huzur yok o nasıl olacak.
    Ferrarinde ağlarsın artık