iş yaptık karşılıklı trade ve yorum yapacağımızı anlaştık ben yaptım ama siz yapmadınız şuan huzursuz ve parasızım ama sizde karşılık verirseniz biraz huzurlu olabilirim belki : ) bu arada şaka amaçlı yazdım yanlış anlamayın
Vericem trade hocâm kusura bakma cansın 🙂 telefon bozuk biraz sorun yaşadım unutmuşum kusura kalma 🙏