Volkanabriyok adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Para Mı ? HUZUR MU?
27
●534
- 27-07-2025, 00:34:51Üyeliği durdurulduPara var ama huzurlu değilsin o nasil olacak hocam?
- 27-07-2025, 00:35:24Söylediklerin boş laflar... Bu dünyada parasız hiçbir şey olmuyor... Para mı huzur mu artık bayat sorular... Sen yine de bildiğin gibi düşünmeye devam edebilrisin tabiPropanda11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2025, 00:37:16Parasız huzur ben çok nadir gördüm oda büyük kesim yaşlı ve emekli olanlar + sağlığı olanlar aksi taktirde çoğu şey paraya bağlandığı için huzur parasız olmaz diye düşünüyorumPropanda11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2025, 00:49:10Sefalet içinde yaşayıp huzurlu olmaktansa, lüks aracımda ağlamayı tercih ederimPropanda11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca bu şekilde sorunca birini seçince diğerinin olması imkansızmış gibi algı oluyor ama para olmadan huzurlu olmayı hayal bile edemeyiz çocuğu hasta olan birisi tedavi ücretine sahip olmadan huzurlu olamaz mesela. Yada daha basit bi örnek bu sıcak havada asgari ücretin bu tık üzerine günde 12 saat çalışan adam huzurluyum diyorsa ya hayattan beklentisi yok denecek kadar azdır yada huzurun ne olduğunu bilmiyordur. Peki ben size bir soru sorayım yazın sıcakta, kışın soğukta çalışmak zorunda olan birisi nasıl huzurlu olabilir gerçekçi cevap istiyorum ama. - 27-07-2025, 02:39:17iş yaptık karşılıklı trade ve yorum yapacağımızı anlaştık ben yaptım ama siz yapmadınız şuan huzursuz ve parasızım ama sizde karşılık verirseniz biraz huzurlu olabilirim belki : ) bu arada şaka amaçlı yazdım yanlış anlamayın
- 27-07-2025, 02:44:40Üyeliği durdurulduVericem trade hocâm kusura bakma cansın 🙂 telefon bozuk biraz sorun yaşadım unutmuşum kusura kalma 🙏cinlerinalemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2025, 02:46:42Hayır sorun değil yapmasanızda olur dediğim gibi şaka amaçlı yazmıştım : )Propanda11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2025, 14:25:45İkisinin birleşimi gelişmiş avrupa ülkeleri oluyor sanırım. Yeterli düzeyde para ve huzur. Çünkü orada devlet var muhattap var. Bizim üstümüzde karabulutlar var hergün bir olay bu ülkede 10m dolarım da olsa mutlu, huzurlu olamazdım sanırım.
Ferrarinde ağlarsın artıkPropanda11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle