İkisinin birleşimi gelişmiş avrupa ülkeleri oluyor sanırım. Yeterli düzeyde para ve huzur. Çünkü orada devlet var muhattap var. Bizim üstümüzde karabulutlar var hergün bir olay bu ülkede 10m dolarım da olsa mutlu, huzurlu olamazdım sanırım.
Şöyle düşün hocam param var huzur yok o nasıl olacak.
Ferrarinde ağlarsın artık