iş yaptık karşılıklı trade ve yorum yapacağımızı anlaştık ben yaptım ama siz yapmadınız şuan huzursuz ve parasızım ama sizde karşılık verirseniz biraz huzurlu olabilirim belki : ) bu arada şaka amaçlı yazdım yanlış anlamayın