Dolandırıldımmı yoksa başıma belamı aldım?
39
●2.664
- 23-07-2025, 14:19:49Sabun paketleme işi dolandırıcılığı epey eski bilindik dolandırıcılık yöntemlerinden biridir.
Dava falan hikaye korkmayın ama 350 liranın üzerine soğuk su için. - 23-07-2025, 14:52:17Hepinize teşekkürler uyarılarınız için arkadaşlar.350₺ nin üstünden buzlu bir su içmek kalıyor bana.
Dolandırıcının Telefon Numarası: +905456938940 (Sahte bir numaradır diye düşünüyorum)
Instagram Hesabını Kaybetdim ne yazıkki.
Cimerden Şikayet edeceğim birazdan kendisini. - 23-07-2025, 17:33:05Bazıları ciddi ciddi mesaj yazmış sözleşme olmalı bilmem ne olmalı dolandırıcılık gibi duruyor vs diye
Hayret gerçekten
Hadi buradaki konuları okumuyor hem burada hem google da arama motoru kullanmayıda bilmiyorsunuz
Ne biliyim bi haber okumak bir dergi gazete falan okumak Tv seyretmekdemi yok sizde
Onuda geçtim hiçmi güncel konuları konuştuğunuz arkadaşınız akrabanız yok.
Nerede yaşıyorsunuz hayatınızı nasıl idame ettiriyorsunuz şaşırıyorum
Belki size küsmüş bile olabilirler.