Bazıları ciddi ciddi mesaj yazmış sözleşme olmalı bilmem ne olmalı dolandırıcılık gibi duruyor vs diye
Hayret gerçekten
Hadi buradaki konuları okumuyor hem burada hem google da arama motoru kullanmayıda bilmiyorsunuz
Ne biliyim bi haber okumak bir dergi gazete falan okumak Tv seyretmekdemi yok sizde
Onuda geçtim hiçmi güncel konuları konuştuğunuz arkadaşınız akrabanız yok.
Nerede yaşıyorsunuz hayatınızı nasıl idame ettiriyorsunuz şaşırıyorum