Hocam geçmiş olsun 350 TL dolandırılmışsınız ama keşke yabancıya dolandırılmasaydınız. Forumun resmi dolandırıcıları sizin mesajınıza çok alınmışlardır. Belki size küsmüş bile olabilirler.