iş kanunu bilen var mı?
5
●110
- 19-07-2025, 19:02:3120.11.2023 tarihinde bir işyerine girdim 15.05.2024 (6 ay ) tarihinde kendim istifa edip ayrıldım. ayrılırken kötü ayrılmamıştım. tekrar 1 ay sonra 24.06.2024 tarihinde aynı işyerine aynı pozisyonda tekrar girip devam ettim. önümüzdeki hafta çıkışımızı verecekler işyeri taşındığı için. bütün haklarımızı vereceklermiş. şimdi muhasebeciye felan sormaya çekiniyorum açıkcası sorum şu önceki çalışmamı tazminata ekletebilir miyim? yasal haklarım neler olur böyle bir durumda? lütfen tecrübesi olan yaşayan gören varsa bilgilendirirse sevinirim.
- 19-07-2025, 19:15:11bende o düşüncedeyim de 2016/18830 E. 2019/14207 K. böyle bi karar varmış kısa süreli gir çıkışlarda kıdem tazminatı hesaba katılıyormuşMiqeZeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2025, 19:18:40Söylediğin kararlara baktım ama bulamadım link gönderebilir misin?ahmetceo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2025, 19:40:12Yargıtay işçi iş sözleşmesini istifa etmek suretiyle sona erdirmesi sonucunda işçiye kıdem tazminatı ödenmeyeceğinden, işçi daha sonra tekrar aynı işverene ait bir işyerine girip oradan kıdem tazminatı almasını gerektirecek bir durum neticesinde ayrılırsa hizmet süreleri birleştirilmeyecektir diyor.