MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her hangi bir hakkın yok istifa ederek ayrıldığın için önceki döneme ait bir hak talebinde bulunamazsın.
bende o düşüncedeyim de 2016/18830 E. 2019/14207 K. böyle bi karar varmış kısa süreli gir çıkışlarda kıdem tazminatı hesaba katılıyormuş