Yargıtay işçi iş sözleşmesini istifa etmek suretiyle sona erdirmesi sonucunda işçiye kıdem tazminatı ödenmeyeceğinden, işçi daha sonra tekrar aynı işverene ait bir işyerine girip oradan kıdem tazminatı almasını gerektirecek bir durum neticesinde ayrılırsa hizmet süreleri birleştirilmeyecektir diyor.