20.11.2023 tarihinde bir işyerine girdim 15.05.2024 (6 ay ) tarihinde kendim istifa edip ayrıldım. ayrılırken kötü ayrılmamıştım. tekrar 1 ay sonra 24.06.2024 tarihinde aynı işyerine aynı pozisyonda tekrar girip devam ettim. önümüzdeki hafta çıkışımızı verecekler işyeri taşındığı için. bütün haklarımızı vereceklermiş. şimdi muhasebeciye felan sormaya çekiniyorum açıkcası sorum şu önceki çalışmamı tazminata ekletebilir miyim? yasal haklarım neler olur böyle bir durumda? lütfen tecrübesi olan yaşayan gören varsa bilgilendirirse sevinirim.