• 13-07-2025, 00:34:57
    #1
    Selamlar herkese, insanın geleceğe dair bir umudunun olmaması bir beklentisi yada isteği olamaması ne kötü birşey.
    Tamamaen psikolojik şu son 3 aydır böyle. Böyle devam eder diye tedirginim. Yaşayan vardır şu psikolojiden kurtulmak istiyorum.
    Yardımcı olmanızı rica ediyorum.
  • 13-07-2025, 00:36:16
    #2
    Profil fotoğrafımızda ki Başbuğu hatırla o zaman ümidin tekrar gelir çalıştıktan, çabaladıktan sonra çözülmeyecek hiç bir şey yoktur.
  • 13-07-2025, 00:37:33
    #3
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profil fotoğrafımızda ki Başbuğu hatırla o zaman ümidin tekrar gelir çalıştıktan, çabaladıktan sonra çözülmeyecek hiç bir şey yoktur.
    kral oda kurtarmıyor dedim ya psikolojik olmuyor bazen.
  • 13-07-2025, 00:39:24
    #4
    Merhaba Hocam, bu yaşadığınız his&durum depresyon belirtisi olabilir. Umutsuzluk ve geleceğe dair isteksizlik kafada düşünmeye başladıkca zihninizde hapsolur ve insanı kilitler. Bu durumda bence olabildiğince sosyalleşip aileniz & sevdikleriniz ile bolca sohbet vakit geçirmeye özen gösterin.

    2 3 ay önce aynı şeyleri bende yaşadım yazdıklarımı yapmaya başlayınca hayata farklı bir bakış açım oldu gayet sakin daha huzurlu hissetiriyor. SAĞLICAKLA KALIN💙
  • 13-07-2025, 00:39:47
    #5
    Yaşın genç sanırım her insan geçiyor ordan olgunlaştıkca fikir ler düşünceler değişiyor sabret
  • 13-07-2025, 00:44:38
    #6
    Sabit bir işin var mı?
  • 13-07-2025, 00:57:27
    #7
    Psikiyatri doktoruna gidin. Düşük dozlu bir ilaçla süreç rayına girer.
  • 13-07-2025, 01:49:58
    #8
    Hoşlandığınız zevk aldığınız şeyler yapın ben doğduğumdan beridir öyle hissediyorum ama gitar çalmak resim yapmak yada sevdiğiniz bir işle ilgilenmek iyi gelebilir ara ara.
  • 13-07-2025, 02:27:29
    #9
    100 yıl önce de 200 yıl önce de gelecekten umudu olmayan insanlar vardı, tabi umudu olanlar da vardı ama bugün onları kimse hatırlamıyor öyle yada böyle yaşadılar ve öldüler.. 100 yıl sonra bizi de kimse hatirlamayacak tüm bu kaygı boşuna değil mi ? Bu hayatı yaşıyorsak bir sebebi olmalı bir şekilde doğduk büyüdük e öleceğiz orasi da kesin e o zaman bu kaygı ne için?

    Sana tek tavsiyem şu; bir şey yap, çabala sonuna kadar çabala olursa olur olmazsa dersin ki çabaladım olmadı.
    Bu çaba geleceğe dair bir umut bulmak da olabilir..