Selamlar herkese, insanın geleceğe dair bir umudunun olmaması bir beklentisi yada isteği olamaması ne kötü birşey.
Tamamaen psikolojik şu son 3 aydır böyle. Böyle devam eder diye tedirginim. Yaşayan vardır şu psikolojiden kurtulmak istiyorum.
Yardımcı olmanızı rica ediyorum.