Merhaba Hocam, bu yaşadığınız his&durum depresyon belirtisi olabilir. Umutsuzluk ve geleceğe dair isteksizlik kafada düşünmeye başladıkca zihninizde hapsolur ve insanı kilitler. Bu durumda bence olabildiğince sosyalleşip aileniz & sevdikleriniz ile bolca sohbet vakit geçirmeye özen gösterin.

2 3 ay önce aynı şeyleri bende yaşadım yazdıklarımı yapmaya başlayınca hayata farklı bir bakış açım oldu gayet sakin daha huzurlu hissetiriyor. SAĞLICAKLA KALIN💙