başlangıç düzeyi ingilizcem var (yani yok denebilir)
6 ay sıkı bi kamp yapmak ve ingilizce öğrenmek istiyorum. sizce hangisini seçmeliyim ? daha birini ve ya ikisini kullanan varsa yorumları nelerdir ?
Cambly mi ? Open english mi ?
9
●242
- 06-07-2025, 22:31:29
- 06-07-2025, 22:32:15ikisi de aynı hocam. fiyatı hangisi uygunsa onu kullan.
canbly daha popüler tek fark bu .
Fakat; bu tür uygulamalar sıfır ingillizce için uygun değil.
Verim alabileceğinizi düşünmüyorum.
Bu uygulamalar ingilzce öğrenmek için değil, ingilizce geliştirmek için çok ideal. - 06-07-2025, 22:34:00tam da sıfır değilim hocam. chatgpt nin yaptığı teste göre a2 b1 civarındaymışım.
- 06-07-2025, 22:34:42@Sorudata; peki ne önerirsiniz ? yaşadığım gidebileceğim bir kurs yok mecbur online ilerleyeceğim.
- 06-07-2025, 22:38:50Hocam valla ben kitap üzerinden ingilzce öğrenmeye karşıyım. Maruz kalmadığınız sürece öğrenemiyorsunuz. Bu nedenle biraz olsun inglizceniz varsa en iyi seçenek cambly gibi. Ama beklentinizi çok yüksek tutmayın. Çünkü ekran başında sadece ona bakıyorsunuz. bir şey öğrenemiyorsunuz.OCCUPYAGENCY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama gramer ve kelime sorunu olmayan kişilerin kesinlikle cambly kullanması gerekiyor. buna inanıyorum. ve öneriyorunm. - 06-07-2025, 22:58:16chatgptnin yaptığı teste göre bende a2-b1'im ama testle uygulama ayrı birşey 3 kez yurtdışına çıktım yani genel olarak iletişim kurdum ama iyi demem kendime çoğu yerde translateye sarıldım
ama geçen meraktan camblynin deneme versiyonunu kullandım 30 tl ye 30 dakika yabancı biriyle konuşuyorsun dedim adama ben yurtdışına çıktım ama ingilizce iletişim becerim çok düşük adam başladı tanışma konularından tarif ediyo çok sevecen hocalar var adama sıfırım dediğim için temelin temelini aldı köpeğini ifade ederken hangi özneyi kullanacak onun için köpeği çağırdı eğlenceli oluyor fiyatı pahalı olmasaydı alırdım ama ücretsiz derin derya bir bilgi havuzundan kendimi geliştirip oraya başlayacağım.
deneyimimi anlattım reklam değil
r10'daki toksikler için: bir özneyi ifade etmeyi bilmiyor değilim sadece başlangıç seviyesi birine nasıl davranılıyor onu öğrenmek istedim - 06-07-2025, 23:00:48çok teşekkür ederim hocam. bende cambly e biraz daha yakın hissettim. en azından 1 ay denemek isterimYunusEmreCetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-07-2025, 23:02:29hocam yarım saat deneme hakkı veriyor cambly bir selam sabah ver de yeni başlayanlara bir müfredatınız var mı diye bende sürecin takipçisi olacağımOCCUPYAGENCY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-07-2025, 23:03:47tabi hocam. ara ara buraya tecrübelerimi yazarımYunusEmreCetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle