YunusEmreCetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
chatgptnin yaptığı teste göre bende a2-b1'im ama testle uygulama ayrı birşey 3 kez yurtdışına çıktım yani genel olarak iletişim kurdum ama iyi demem kendime çoğu yerde translateye sarıldım
ama geçen meraktan camblynin deneme versiyonunu kullandım 30 tl ye 30 dakika yabancı biriyle konuşuyorsun dedim adama ben yurtdışına çıktım ama ingilizce iletişim becerim çok düşük adam başladı tanışma konularından tarif ediyo çok sevecen hocalar var adama sıfırım dediğim için temelin temelini aldı köpeğini ifade ederken hangi özneyi kullanacak onun için köpeği çağırdı eğlenceli oluyor fiyatı pahalı olmasaydı alırdım ama ücretsiz derin derya bir bilgi havuzundan kendimi geliştirip oraya başlayacağım.
deneyimimi anlattım reklam değil
çok teşekkür ederim hocam. bende cambly e biraz daha yakın hissettim. en azından 1 ay denemek isterim