OCCUPYAGENCY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Sorudata; peki ne önerirsiniz ? yaşadığım gidebileceğim bir kurs yok mecbur online ilerleyeceğim.
Hocam valla ben kitap üzerinden ingilzce öğrenmeye karşıyım. Maruz kalmadığınız sürece öğrenemiyorsunuz. Bu nedenle biraz olsun inglizceniz varsa en iyi seçenek cambly gibi. Ama beklentinizi çok yüksek tutmayın. Çünkü ekran başında sadece ona bakıyorsunuz. bir şey öğrenemiyorsunuz.

Ama gramer ve kelime sorunu olmayan kişilerin kesinlikle cambly kullanması gerekiyor. buna inanıyorum. ve öneriyorunm.