başlangıç düzeyi ingilizcem var (yani yok denebilir)

6 ay sıkı bi kamp yapmak ve ingilizce öğrenmek istiyorum. sizce hangisini seçmeliyim ? daha birini ve ya ikisini kullanan varsa yorumları nelerdir ?