Barodan Ücretsiz Avukat Talebinde Bulunan Var mı?
23
●794
- 04-07-2025, 18:30:36merhaba mağdur olduğum duruşma için barodan ücretsiz avukat talebinde bulundum mail olarak yolladım daha önce hiç başvuruda bulundunuz mu süreç nasıl işledi ?
- 04-07-2025, 18:35:55Benim mahkememde talepte bulunmadan kendisi geldi iletişime geçti. Dava tebligatında (2. bir tebligat gelirse) veya e devletteki uyaptan görebilirsin bence.
- 04-07-2025, 19:01:07nasıl oldu yardımcı olur musun ? uyaptan baktım çok karmaşık sistemtelefourvision adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-07-2025, 19:11:31Davanızın olduğu mahkemeye ekonomik durumunuzun olmadığını ve barodan avukat talep ettiğinizi belirtin. Mahkeme halleder. Benimde asliye ceza mahkemesinde davam vardı mahkemeye dilekçe verdim ve barodan avukat atandı.Alpacinotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle