• 04-07-2025, 18:30:36
    #1
    merhaba mağdur olduğum duruşma için barodan ücretsiz avukat talebinde bulundum mail olarak yolladım daha önce hiç başvuruda bulundunuz mu süreç nasıl işledi ?
  • 04-07-2025, 18:35:55
    #2
    Benim mahkememde talepte bulunmadan kendisi geldi iletişime geçti. Dava tebligatında (2. bir tebligat gelirse) veya e devletteki uyaptan görebilirsin bence.
  • 04-07-2025, 18:36:42
    #3
    Yanlış hatırlamıyorsam ben mübaşire sormuştum.O da mahkeme esnasında talep et demişti öyle yaptığımı hatırlıyorum.Baro uygun görüyorsa davana avukat atıyor...
  • 04-07-2025, 18:39:16
    #4
    Avukat talebini dava dosyasının görüldüğü mahkemeden talep edeceksin.
  • 04-07-2025, 19:01:07
    #5
    telefourvision adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim mahkememde talepte bulunmadan kendisi geldi iletişime geçti. Dava tebligatında (2. bir tebligat gelirse) veya e devletteki uyaptan görebilirsin bence.
    nasıl oldu yardımcı olur musun ? uyaptan baktım çok karmaşık sistem
  • 04-07-2025, 19:01:25
    #6
    ua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış hatırlamıyorsam ben mübaşire sormuştum.O da mahkeme esnasında talep et demişti öyle yaptığımı hatırlıyorum.Baro uygun görüyorsa davana avukat atıyor...
    dava esnasında mı ??
  • 04-07-2025, 19:07:35
    #7
    Mail ile avukat talep etme diye bir usul yok. Mahkemeye belirteceksiniz onlar müzekkere yazacak.
  • 04-07-2025, 19:09:21
    #8
    Benim bildiğim avukatın yoksa zaten otomatikman bir avukat atanıyor size, ama bir fayda görmezsin muhtemelen
  • 04-07-2025, 19:11:31
    #9
    Alpacinotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba mağdur olduğum duruşma için barodan ücretsiz avukat talebinde bulundum mail olarak yolladım daha önce hiç başvuruda bulundunuz mu süreç nasıl işledi ?
    Davanızın olduğu mahkemeye ekonomik durumunuzun olmadığını ve barodan avukat talep ettiğinizi belirtin. Mahkeme halleder. Benimde asliye ceza mahkemesinde davam vardı mahkemeye dilekçe verdim ve barodan avukat atandı.