Konu
Barodan Ücretsiz Avukat Talebinde Bulunan Var mı?
04-07-2025, 18:30:36
#1
Alpacinotr
merhaba mağdur olduğum duruşma için barodan ücretsiz avukat talebinde bulundum mail olarak yolladım daha önce hiç başvuruda bulundunuz mu süreç nasıl işledi ?