ua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış hatırlamıyorsam ben mübaşire sormuştum.O da mahkeme esnasında talep et demişti öyle yaptığımı hatırlıyorum.Baro uygun görüyorsa davana avukat atıyor...
dava esnasında mı ??