merhaba mağdur olduğum duruşma için barodan ücretsiz avukat talebinde bulundum mail olarak yolladım daha önce hiç başvuruda bulundunuz mu süreç nasıl işledi ?
Davanızın olduğu mahkemeye ekonomik durumunuzun olmadığını ve barodan avukat talep ettiğinizi belirtin. Mahkeme halleder. Benimde asliye ceza mahkemesinde davam vardı mahkemeye dilekçe verdim ve barodan avukat atandı.