• 03-07-2025, 01:16:14
    #1
    Merhaba dostlar baktımda bugün nerdeyse herkesin açılmış bende halen bir hareketlilik bulunmamakta herhangi bir illegal durum söz konusu değil ve ayrıca çok fazla işlem hacmine sahip olmayan hesaba sahibim sizce nasıl bir yol izlemeliyiz kapandımı hesaplarımız halen bekleyecek miyiz düşünceleri olanlar aktarabilirlerse mutlu olurum
  • 03-07-2025, 01:19:35
    #2
    Seo Hizmetleri
    hocam olaylar patlak verdikten sonra haftası dolmadan benim hesabım acildi. ben sadece r10daki ticaretlerde ordan gonderim yapıyordum ornek olarak hiç para almadim paparama. yavas yavas aciyorlar hesapları ama kanımca eger illegal durumu olmayan kişilere temizinden bi vergi borcu + faturasız iş için bir ceza gelecek diye bekliyorum. para giriş cikisi cok olan hesaplar için söylüyorum şahsi düşüncem. herhangi bir dayanagım yok
  • 03-07-2025, 01:21:50
    #3
    Güncelleme geldi güncelleme yaptım benim ki kaldırıldı
  • 03-07-2025, 01:29:48
    #4
    açılmadı benimde
  • 03-07-2025, 01:30:54
    #5
    alternatif Papel'e üye oldum sizlerde olmak isterseniz davet kodumda budur : uJmkoJRw üye olmak isteyen kullanabilir
  • 03-07-2025, 01:32:15
    #6
    Az önce güncelleme yaptım kısıtlama kaldırıldı benim, normal kullanabiliyorum şuan.
  • 03-07-2025, 01:44:10
    #7
    Arayın ya da mail atın...
  • 03-07-2025, 01:55:19
    #8
    Benim hiç kapanmamıştı ki. Sadece ilk başlarda içerde kalan parayı parça parça almak zorunda kalmıştım. Onun dışında papara kart ile alışveriş yapıp online ödemelerim düzenli olarak hesapta bulunan bakiyeden düşüyordu.
  • 03-07-2025, 02:06:24
    #9
    Benimde hesabım hala blokeli duruyor.