Benim hiç kapanmamıştı ki. Sadece ilk başlarda içerde kalan parayı parça parça almak zorunda kalmıştım. Onun dışında papara kart ile alışveriş yapıp online ödemelerim düzenli olarak hesapta bulunan bakiyeden düşüyordu.