Merhaba dostlar baktımda bugün nerdeyse herkesin açılmış bende halen bir hareketlilik bulunmamakta herhangi bir illegal durum söz konusu değil ve ayrıca çok fazla işlem hacmine sahip olmayan hesaba sahibim sizce nasıl bir yol izlemeliyiz kapandımı hesaplarımız halen bekleyecek miyiz düşünceleri olanlar aktarabilirlerse mutlu olurum